Home!

Äntligen hemma, o vart ute med hunden min! :o
lalala, inget o blogga om.....
Haha,  hmm...
Idag iaf har jag som vanligt vart i skolan, tråkigt.
O sen hatar jag matte.
matte suger.
Nu vet alla det, :$ Haha, It's friday, friday! yey, imorgon får jag sova.... Haha, men alltså, orka typ inte gå upp imorse, trodde jag skulle dö. O sen när man går hem från skolan äre så jävla kallt och verkligen skit halt, så trodde jag skulle faila o dra mig... o typ frysa ihjäl.. nejmen..
det är iaf 5- grader här :o
Den ni! ;) nejmen.......
vilken ful min jag gör, blåser upp munnen och ser allmänt typ sur ut... :s asså jag dör, sen gjorde jag världens fulaste redigering! :D men jaja,
Haha, lyssnar på låten typ hela tiden...
vet inte varför, tycker seriöst att den är bra :$
Haha, men jaja, tyckte då inte bilderna passade in på videon, men de va den enda videon som jag kunde kopiera inläggningkod saken u know. :p

Men bloggar sen, ha det bästigt!

Kommentarer
Namn: Liza Johansson :)

Sluta klaga snyggis!

Du är hur fin som helst ;) <3

2012-01-20 @ 18:32:55
URL: http://lliiizaa.blogg.se/

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback