Tänkte... Så dag 01.

Tänkte börja med en sån här fin sak... iumed att min kära vän Moa önskade det. :)
Okej, börjar nu direkt!
Ett nytaget foto av dig och 10 intressanta fakta om dig själv.


Nyaste seriösa bilden jag har.
Har nog inte nå intressant fakta direkt.... :$
Så skriver bara 10 fakta om mig.
Fakta:
1. Hade aldrig klarat mig utan mina vänner.
2. Jag lyssnar på musik heeeeela tiden.
3. Jag ångrar mig sjukt mycket att jag klippte av mig håret förra vintern...
4. Jag har världens underbaratse kille.
5. Jag älskar o shoppa.
6. Jag längtar tills jag fyller år, vill ha kameran... :$
7. Jag blir ofta kallad fjortis, men tycker då verkligen inte att jag är någon fjortis.
8. Jag älskar att blogga.
9. Jag älskar kapten röd och genral knas....
10. Jag är inne på facebook hela tiden.



Kommentarer

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback