Sjuk..

Åh, sjuk idag... fyfan hur jag mår.... mitt huvud pullserar som om hjärtat satt där.. :(
Åh, verkligen inte kul... så vaknade av att pappa ringde och frågade varför jag inte var i skolan, dom ringde från skolan... haha, jag försov mig... vaknade inte av min väckar klocka.. så hade inte sagt till mamma att hon fick sjukanmäla mig, pinsamt värre...
Men nu har jag iaf gjort klart engelskan och skickat in den, och gjort klart svenskan och även skickat in den... rätt gött.
Så nu tillbringas min dag i soffan framför tvn.. med min gosiga hund... så go är han.. men värsta tråkig.. sover bara...
myskläder på, chai latte i en mugg och glor på gossip girl.
mysdag... så blire om man är sjuk... hoppas ni mår bra! Ha de bäst! uppdaterar senare.

Kommentarer

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback