Säfsen

Har ju som sagt vart i säfsen heeeeeeeela dagen....
mitt huvud sprängs när som helst... o jag är så jävla trött.... helt sjukt, skulle kunna lägga mig ner o somna på mindre än 1 minut...
Fryser skit mycket också... men jag lever iaf...
känns som om jag har en stukad tumme... fyfan,
min svanskota är nog krossad också.. jävla gupp!
Haha, åkte pulka... oså äre ett gupp längst ner... o ett nät så man inte åker in i skogen.. självklart puttar moa på mig så jag flyger rakt över nätet o allting.. jävlar va ont i röven jag har alltså...
Buhuhu, men jag lärde mig o åka slalom! :$ började nästan tjuta o höll på o bryta benen, men shit va lätt de va sen :p
hahaha, livrädd o slå ihjäl mig där alltså... Hade inte förvånat mig om jag typ bröt nacken eller något...
Lång tråkigt på slutet, men dagen har vart rätt kul!
ingen bild.... orkar inte...
Ida med hennes nya vän! Så snygga så, Hoppas de va okej om jag la ut bilden på dig goding.

Kommentarer
Namn: Ida - Fotografering

Snygg vän jag har där bredvid mej. Hur går det med svanskotan? Hihi goding!

2012-02-13 @ 19:43:25
URL: http://iidasfoton.blogg.se/

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback