Moa

Har ju vart med moa idag, o köpte en skrik rosa tubtopp och sen vantar och mössa! :)
gulligt värre, haha... vi har inte gjort så mycket.. kollat lite vad vi ska ha på oss på måndag när vi ska till säfsen..
kollat film, snackat och skrattat... vart en chill dag.. men ruligt har de vart! :D
följde henne hem förut... sen har jag inte gjort så mycket.. sorry att jag inte bloggat.. buhuhu! men blev väckt av mamma vid 11 och sa "HALLÅ?! du ska möta moa om 45 minuter!" jag fick ju panik... hahaha...
aja, nu ska jag lyssna på musik med syrmin! :)
o lalalala, kolla på film eller något!
ser ni... hon kan inte sminka sig! HAHA....

Kommentarer
Namn: Elin

Fin blogg :D

2012-02-11 @ 19:20:30
URL: http://erb.webblogg.se/

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback