Gör under pausen.... ingen kommer läsa..

100 frågar om mig...

 

01. Fullständigt namn: Rebecca Larsson
02. Ålder: 13, fyller 14 i april
03. Vart bor du: Kristinehamn, värmland.
04. Bor tillsammans med: Min familj.
05. Husdjur: Hos mamma... en hund... hos pappa 1 hund och 2 katter.
06. Färg på ditt hus: Ehm.... har jag inte tänkt på.... :$

07. När är du född: 7 april
08. Klass: 7A
09. Vilket år tar du studenten: 2017 trorja...
10. Något jobb: a, skol jäveln.
11. När gick du upp i morse: mellan 9 och 10...
12. När ska du sova: vid 11 typ.
13. Duschat idag: ja
14. Kramat någon idag: ja
15. Pussat någon idag: ne
16. Vad har du ätit idag: mat

17. Dagens klädsel: sjuklingskläder/myskläder
18. Dagens smink: har inge smink idag.
19. Dagens sötnos: max, elin och liza!
20. Dagens roligaste: Yekbun och maoii
21. Dagens låt: tönt låt... :$ SJ - I'm blue (remix)
22. Hur många har du kramat: inte en enda.. -.-

23. Vem kramade du senast: Syrmin
24. Vem saknar du: För många..
25. Hur många gånger har du varit riktigt kär: 1 gång. och de är nu..
27. Har du pojk-/flickvän: jaoo
28. Vem pratade du med i telefon senast: elin
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Albin: Jasså gött! :D<3

FAVORIT:
31. Film: The last song
32. Låt: mååånga
33. Mat: ingen.
34. Dryck: cola eller vatten :$
35. Färg: svart, rosa, vit, blå typ.
36. Tv-serie: Pretty little liars
37. Stad: göteborg eller stockholm...
38. Land: Vet inte....
39. Ämne i skolan: inget...
40. Tv program: BB!

SENASTE:
41. Personen du tänkte på: min underbaraste
42. Gången du spydde: ett tag sen
43. Gången du grät: orkar inte tänka på de..
44. Pizzan du åt: vet inte.. O_O
45. Gången du var i Göteborg: i juli..
46. Gången du var i Stockholm: Ehm, när jag kollade fotboll där.. i somras typ.
47. Gången du duschade: idag
48. Gången du hade sex: jag är oskuld...
49. Personen som såg dig gråta: Mamma trorja.
50. Svart eller vitt: båda
51. Hund eller katt: katt
52. Ut och festa eller hemma och mysa: beror på...
53. Tvspel eller datorspel: båda :$
54. Singel eller upptagen: Upptagen!
55. Pussas eller kramas: båda
56. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: inget :s
57. Iphone eller HTC: Lätt iphone... min htc suger get.
58. Big Brother eller Paradise Hotel: BB :D
59. Vad har du för hårfärg: Svart!
60. Vad har du för ögonfärg: blå grå typ...
61. Choklad eller lakrits: choklad
62. Göteborg eller Stockholm: Båda..
63. Högerhänt eller vänsterhänt: högerhänt
64. Coca cola eller fanta: cola
65. Pizza eller kebab: kebab.

66. Randigt eller prickigt: randigt
67. Älska eller älskas: älskas
68. Leva eller dö: leva.

ANTAL:
69. Personer du älskar: alla som står mig nära!
70. Personer du hatar: alla som är dumma i huvudet..
71. Personer du har sällskap med vid ett intresse: va?
72. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: brukar man räkna de?
73. Glassar du ätit på en dag: 2 trorja..
74. Nämn en festival du vill på nästa år: ingen aning..
75. Gånger du haft minnesluckor: ?
76. Gånger du varit hög: o-O
77. Personer du saknar just nu: för många
78. Gånger ditt hjärta brustit: vet inte.

VEM:

79. Vill du slå just nu: ingen
80. Träffade du senast: min älskade syster... om man räknar utav alla...
81. Sjöng du senast för: elin typ :$
82. Hade du senast en msn-konversation med: jag har ingen aning.
83. Spelade du tvspel med senast: ehm, jag vet inte?
84. Vill du ta med på en romantisk resa nu: hahahahhahhahahaha... fult de låter.
85. Vill du kasta en sten i huvudet på: jag brukar inte va så töntig o kasta sten..
86. Förtjänar att dö: mördare o vältäcktsmän.. Han är våltäcktsman ah ah ahah.. jag skoja.. chilla!
87. Är söt: mååååååånga!
88. Vill du sova jämte inatt: min underbara.
VAD:

89. Gör dig glad: mina underbara vänner, min blogg... alltså ni, min familj o min pojkvän
90. Gör dig ledsen: De vill jag inte ta upp här.
91. Vill du helst göra nu: Träffa max.
92. Önskar du att du slapp göra: Jag vill inte se ut som jag gör nu.

93. Vill du ha nu: som sagt.. träffa max...
94. Önskar du dig i födelsedagspresent: Lagt upp en bild på de.
95. Längtar du till: sommarn, åh fan va härligt...
96. Tycker du om dina betyg: vill ha bättre.
97. Ångrar du i ditt liv: vet inte...
98. Är det bästa som hänt dig: Max och alla mina vänner!
99. Hur mycket är klockan: 22.47
100. Ångrar du exakt nu: ...


Kommentarer
Namn: Elin

Aww gos! Älskar dig hjärtat! <3

2012-02-23 @ 11:19:44
URL: http://elinbrunzells.devote.se
Namn: Liza Johansson :)

Hihi, goooding!

& btw, jag läste alla! :D <3

2012-02-23 @ 16:40:11
URL: http://lliiizaa.blogg.se/

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback