Engelska/svenska..

Sitter o har engelska/svenska...
Skit kul... eller inte... Gjort klart allt... orkar inte börja på nästa engelska läxa... åhh.. vill ha lov.
Min hals är död.. har ingen röst kvar... så sjukt ont.. bränner sönder, orkar inte bli sjuk igen.
Vid 12.40 har jag möte med mamma o läraren.. jippie.. eller inte..
Har då hellre slöjd.
Ska även försöka byta till bild på elevens val sen... åh, hatar slöjd.
En sak jag tänkt på är.. fan va alla ska fylla år i februari? Hallå... va typ 20 pers som fyllde år igår...
hahaha, så fult när man lyssnar på musik o har så högt på så att man inte hör dom andra som pratar runt omkring en... o man bara ser hur dom typ försöker uttrycka sig.. haha, alltså..
Har inge liv.... men hallå... ska ni köpa löshår någon gång... köp äkta då... jag har inte äkta.. o fyfan hur de ser ut... därför önskar jag mig de.... :$
men jaja..... ska spela I runner en stund......

Kommentarer

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback