En sak jag stör mig sjukt på.

Något jag stör mig så sjukt på är lögnare...
För några månader sen fick jag ett meddelande på facebook om att jag förstört ett förhållande mellan henne o hennes kille. Och jag fattade inte ett piss.
Visste inte vem hon var och knappt vem killen var. Då vare så att killen sagt till henne att jag hade sett henne otrogen? ._.
Jahapp, bra att kunna skylla på någon annan för att man inte vågar göra slut. Herregud...
Dock så tyckte jag att han var en super snäll kille o verkligen jätte gullig.
Vi var dock inte så bra vänner, men vi snackade då o då. O sen ifrågasatte jag honom varför han ljugit för sin tjej... o varför han hade sagt att de var jag som sagt de... 
Självklart fick jag till svar att han inte sagt något om mig... Visste verkligen inte vem jag skulle lita på...
Men litade på henne.. Och nu är hon en av dom jag litar mest på...
Och idag kom de fram att han visst ljugit för henne o samtidigt ljugit för mig.. Haha, verkligen sjukt skrattretande..
Sanningen kommer alltid fram. Och jag tycker att de e sjukt störande när folk ljuger för andra.
Alltså åhhh.
Får typ ryck på såna... men helt seriöst.. sen säger han att jag visst sagt att hon varit otrogen... o vafan skulle jag säga de för?
Visste inte vem hon var o vill absolut aldrig förstöra förhållanden... Bara omoget o lågt gjort.
Aja, ska lägga de bakom mig.
Men förlorar man mig en gång så får man mig inte tillbaka.
trulululu :D
Falska ungar kan ju bara bra. 
Tur att jag har er! ;)
Sorry för tråkigt inlägg! Ha de bäst! Ni får en bra låt istället!

Kommentarer
Namn: Amanda Persson .[ foto/tävlingar ]

svar: tack så mycket, :D

2012-02-22 @ 13:13:42
URL: http://amandapersson.blogg.se/

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback