Borta bra, men hemma bäst... typ.

haha, kom nyss hem... o fyfan va jag inte orkar med fler möten... världens tråkigaste... helt seriöst, hjälper inte iaf.
Sen har jag världens träningvärk i låren o i armarna... + att jag har sjukt ont i röven efter imåndags...
ååååååååh, stör mig.. HAHA, hela klassen typ hade trängingsvärk idag... de är bara o köra på!
vill ärligt talat tillbaka t säfsen o åka skidor... de är så jävla kul.......
Bowling ikväll då, med mamma o mammas kille!
Hoppas de blir kul! ;o
asså, ser alltid ut som om jag har sveriges största näsa... :(

Kommentarer
Namn: Liza Johansson :)

Tja, är Becca snygg? HELLYEAH!

2012-02-17 @ 17:03:48
URL: http://lliiizaa.blogg.se/

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback