BB LIVE! :DDDD

Kom hem från elin vid 20 i 6 kanske... o började direkt städa mitt "kära" rum...
Och mublerade även lite...
Haha, jag har Sveriges stadigaste säng osv.. mina "ben" till sängen är helt knasiga... så dom står snätt oså... Också när jag skulle flytta på sängen går 1 ben av :( Så den blev lite sne... men fixade de igen!
och nyss duschade jag.. Och nu blire de o glo på bb live o vänta på att de börjar på tvn! :$
haha, kanske ploppar upp ett video inlägg senare... får se, Kommentera om ni tycker att jag ska ha en frågestund igen? :D Viiiill ni de? :)
trött tjej här.... känns som om jag ska somna när som helst... ser lite peddo ut på bilden :$$$$$ wiiie, ha de bääästigast!

Kommentarer
Namn: Liza Johansson :)

JA - LÄGG UT VIDEO.

JA - HA FRÅGESTUND.



Får jag börja ställa frågor nu? :)

2012-02-27 @ 21:41:45
URL: http://lliiizaa.blogg.se/

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback