:pp

Ingen rubrik! ehehe.
Kom hem för 2 timmar sen typ.
Snackat med mamma i typ 1.5 timme, bara suttit o pratat.... de e också gött.
O nu ska jag dunka musik o städa, sen ska jag o mamma till donken o käka där :D haha, vi är helt själva hemma så vi göttar oss lite.
o sen ska jag plugga NO hela kvällen, o mysa i soffan... prov på fredag... helt sjukt hur jävla mycket vi MÅSTE kunna.
alltså, 7an är inte lätt alls ju... eller jo, de tycker ju dom som går i högre klasser... men ärligt, den är inte lätt.
Fixar nog lite på designen sen... kanske.
moa o jag va lite ego på lektionen o tog bilder, men självklart så ska hon ta bort sig själv :(
Vad har ni gjort idag då? :)

bjuder på lite go musik... GLEE!


Kommentarer

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback