PÅSK LOOOOOOV!

Kom just på att de faktiskt är påsklov nu! FYFAN va gött... funderar ärligt på att ta en uppfriskningsdag imorgon eller något... 
Måste städa mitt rum igen... herregud, vad äre för fel? Jag kan aldrig hålla rent... Seriöst...
Men då tänkte jag ta en storstädning.... o göra riktigt fint o hålla de så! HAHA.. om jag nu lyckas...
Så tänkte göra de imorgon.. städa.. sen efter jag städat så ska jag ta o träna, funderar starkt på att dra ut o springa... o sen ska jag friska upp mig själv, typ fixa nya naglar osv..... eller något sånt! Så gött... dagen innan man fyller år och allt :)
Härligt värre. Har ju inte så mycket tid kvar som 13 åring alltså ;)
Btw så måste jag verkligen ha ny garderob... Min nuvarande är verkligen för liten... Får ju inte plats med mina kläder... Mamma bara "men du måste ju rensa någon gång"... Men jag hatar verkligen o slänga kläder... :$ 
Även om jag inte använder dom så ligger dom ju fortfarande där... Men behöver nog verkligen rensa nu trorja.
Skriver nog nått mer inlägg sen.. Trorja!
Jag saknar sommaren så enoooormt
var dock lite töntig o tog lite kort på oviktiga saker :$
o ni kommer en bild på kärlek
ojojoj, älskar de laget... enooormt!

Kommentarer
Namn: Leanne

sv: Tack, detsamma!

2012-04-06 @ 13:31:33
URL: http://leannes.blogg.se/

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback