muuuums

varit o käkat oså nu... städat klart min rum också!
Mamma har köpt hem mumsiga saker... så vi ska tare lugnt o kolla film osv ikväll... ska plugga då med, o fixa lite på designen också kanske... :)
Hehe, imorgon när jag slutat kommer mamma o hämtar mig, så ska vi åka o shoppa! :)
älskar de!
så grymt kul är de o shoppa, fattar inte hur vissa kan tycka att de e tråkigt! 
Man får ju massa snygga nya grejor, ifall man inte är ute efter spel ofc, de suger!
mamma köpte även mer chailatte, tur de, eftersom att jag druckigt upp typ, allt :$
De e typ bara jag som dricker, men aja... så kanske blir de också ikväll.. :)
Kanske inte bloggar så mycket mer idag, eftersom att jag ska plugga maaaaaassa oså....
Beror på, ni kanske får en smygtitt på min nya design! ;)
Nytt... de är alltid bäst!
kul liv man kan haaaaaaaaa :$

Kommentarer

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback