Kläder!

Kom hem för typ... 1 och en halv timme kanske :)
så vart hemma ett tag..
sitter o kollar på klänningar!
Måste ju hitta en till skolavslutningen snart :$
På torsdag drar jag o shoppar lite, köper nya converse o kollar på klänningar, hittar jag ingen då så köper jag andra kläder :D
eheheheh, ska köpa solbrillor också (a)
Kanske borde kolla hårfärg också? så jag får bort alla dom här gräsliga färgerna?!
Blir nog antigen någon av dessa 3 skönheter
Får se vilken de blir.... :)) sen måste jag ju även kolla skor också! haha... åh herregud.
aja, nu ska jag fortsätta kolla in dom här snygga sakerna:
hur snygg skulle inte denna va nu när de börjar bli as fint väder?!
dom här måste jag ju nästan bara ha!
as snygga shorts!
as nice o ha under t.ex en urringad tröja!
Skulle verkligen inte sitta fel med några tusen just nu! hehe!
Nejdå, men jag vill ju ha så mycket hela tiden ;p
haha :) aja... allt är hittat på gina tricot!
förutom klänningarna.

Kommentarer
Namn: hannish <3

Asså måste bara säga att du har bra klädsmak,även att jag kanske inte använder klänningar osv så hittar du alltid så himla snygga kläder ;o <3

2012-04-24 @ 20:01:32
Namn: ofyslcvp

O ahoxafibij on mafikof uyiquqawu, ucagifi ipo fonidi xukozebuj jalobu!!!

2012-10-16 @ 15:07:13
URL: http://www.vebavenox.com

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback