förlååååååååååååt!

verkligen super ledsen över den dåliga uppdateringen!
Varit hos Maja fram till 3.. o sen så stack jag hem, fixade lite, sen har jag bara suttit o lyssnat på musik osv,
Ny duschad o frääsch också! Nu ska jag dunka musik ett tag, fixa mer på designen, big brother börjar ju om typ 50 minuter också!
Blir nog o göra iordning något gött o dricka sen också! :)
Ska även ringa Jennifer snart o bestämma lite inför imorgon.
SMin dator är verkligen DYNG seg.. de är nå fel på den, ärligt talat....
Herregud, tagit över 10 min o skriva liksom... o jag visste redan vad jag skulle skriva, de laggar enormt mycket....
aja, Ska fixa mer på designen :)))

Vad vill ni se mer av på min blogg hörrni?

Kommentarer
Namn: Elin

Kan inte du ha en frågestund?

Fin blogg :)

2012-04-29 @ 20:40:41

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback