ehm, jaa...

Ja ni... blev inte o ladda upp bilderna igår eftersom att elin fick skicka dom genom skype... o dom kom aldrig fram..
tror jag får dom idag... :p
iaf så idag efter skolan stack jag direkt till pappa o hälsade på.. eftersom att vi fick håltimme den sista lektionen.. så fick sluta halv 2 istället för kvart i 4! Rätt gött ändå!
Aja, nu ska min uppdatering bli som vanligt igen! 
53 dagar kvar till sommarlov! fyyyyyfan va jag längtar!
eller aa... det är 53 dagar om man räknar med idag :p
eheheheehehh, snacka om att jag längtar till sommaren..
men aja, fick träffa min gosiga katt idag också! hihi, längtat efter den... så go.
dock så är den sjuuuuk.... eller aa, den har vart det i typ 5 månader.. kanske frisk nu...
hoppas inte den dör.
då avlider ja.
shit vilken stor näsa jag har alltså! ;o

Kommentarer

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback