ALLTSÅ!

ASSÅ! -.-
de e fel på min dator! Seriöst! får fan damp påt!
Jag kan inte lyssna på musik i headset i den utan att de låter "OIJSDU>HWEJFOUEIHO" o sen kan jag inte höra dom jag snackar i skype med... om jag inte har headset i... o sen har jag mick på datorn... men ändå måste jag ha headset mick i för att de ska funka! Helt jävla seriously, slänger den i väggen snart! -.-
bara så ni vet då... så suger sony ericsson hörlurar/headset! :D
fick fan byta de jag köpte igår med mammas... aja, får gå... kommer väl inte snacka i telefonen så ofta iaf, o gör jag de så kan jag ändå inte snacka med headset för då skriker jag :$$$$
HAHA, jag skriker till folk om jag inte hör mig själv... hihi,
Aja, jag är som jag är.....
nu ska jag lyssna på musik ett tag! o sen snacka skype med elin!
Ska nog kolla lite bb också :)))
Btw, tänkte fråga er om vad ni tycker om min design?
Är den för mörk?
Ska jag fixa ny?
Tacksam för svar! Verkligen!

sorry för klagoinlägg :$

Kommentarer
Namn: din hanna <3

Älskar din design! och hela din blogg. när man väl har börjat läsa den kan man inte sluta.:$$

2012-04-18 @ 20:36:12

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback